N-VA Diest feliciteert laureaten Ondernemend Diest

Op 18 november 2011

De vzw Ondernemend Diest heeft gisteravond op zijn business meeting een aantal Diestse handelaars in de bloemetjes gezet. Geert Henkens van sporthal Karteria werd verkozen tot Ondernemer van het Jaar, Michael Simms en Annelies Verheyen van de winkel Fietsen Verheyen wonnen de prijs van “Rookie of the Year”, de familie Lemmens van Hengelsport Lemmens kreeg de “Lifetime Achievement Award” en Olivier Hendrickx en Cathérine Vermeulen van Ginco Projects ontvingen de “Prijs van de Voorzitter”.

N-VA Diest feliciteert deze winnaars. Voorzitter Jeroen Overmeer: “Het is dankzij de inzet en het harde werk van de vele handelaars en ondernemers dat de stad Diest een gezellige, bruisende stad kan zijn. Het enthousiasme van al deze mensen was echt voelbaar gisteravond. In deze moeilijke economische tijden verdienen handelaars en ondernemers alle mogelijke steun.

Felix De Koninck van Fecidi Drinks kandidaat voor N-VA Diest in 2012Felix De Coninck
N-VA Diest kondigt bij deze alvast aan dat Felix De Koninck, eigenaar van drankenhandel Fecidi Drinks, volgend jaar bij de gemeenteraadsverkiezingen op de lijst van de N-VA zal staan. Jeroen Overmeer: “Felix heeft samen met zijn broer een succesvolle zaak uitgebouwd in Diest, Paal en Tessenderlo en stelt een 25-tal mensen te werk. Hij kent alles van ondernemen en is gretig om samen met de N-VA in Diest mee te werken aan een ondernemingsvriendelijker klimaat in de stad.

Lokale economie en middenstand zal in het verkiezingsprogramma van N-VA Diest volgend jaar een van de belangrijkste hoofdstukken worden. Felix De Koninck: “De stad Diest moet alles in het werk stellen om nog meer bedrijven naar Diest te halen en om potentiële handelaars aan te moedigen om een zaak te openen in het stadscentrum. Samen met het bestuur van de N-VA Diest wil ik daar mee mijn schouders onder zetten de komende jaren.